Kliendibaasi andmete uuendamine

Kaasaegsetel ettevõtetel on kliendisuhtluse ja ärianalüütika korrektseks toimimiseks vaja kvaliteetseid andmeid. Üks tõhus viis kliendibaasi ajakohastamiseks ja täiendamiseks on kasutada Krediidiregistri API liidestust, mis võimaldab erinevatest avalikest registritest pärit andmeid lugeda ühest kanalist.

Miks kasutada kliendiandmete värskendamise teenust?

  • Ajakohased ja korrektsed andmed
    Firma andmete API kaudu saab Teie ettevõte juurdepääsu kõige värskematele andmetele, uuendame andmeid Äriregistrist ja teistest andmebaasidest 1 kord tunnis.  
  • Tõhusus ja automaatsus
    API liidestuste kasutamine muudab andmete uuendamise protsessi tõhusaks ja automaatseks, mis säästab teie ettevõtte aega ja ressursse. 
  • Paranenud ärianalüütika
    Kvaliteetsed andmed võimaldavad Teil teha täpsemaid ärianalüüse ja paremaid strateegilisi otsuseid. 

Kuidas kliendiandmete värskendamine toimib?

Võta ühendust

1. Võtke meiega ühendust

2. Saadame API liidestuse dokumentatsiooni ja aitame liidestust ellu viia

3. Keskenduge olulisematele asjadele olles kindel, et teie klientide andmed on alati korras.